Biznes internetowy, a promocja

Informacje i wiadomości o biznesie internetowym.

Biznes internetowy, a promocja

31/03/2008 Reklama w internecie 0

Przedsiębiorstwo bez porządnej reklamy nie ma możliwości na dokonanie mocnej pozycji na rynku. Aczkolwiek skuteczna budowa marki wiąże się z znaczącymi kosztami. Do ekonomicznych form reklamy zalicza się reklama w Internecie.
Biznes internetowy często wykorzystywaną wszelkie dostępne formy taniej promocji dostępne dla dzisiejszego marketingu. O ile stare reklamy graficznie stają się już mniej skuteczne ze względu na fakt że internauci już się do nich przyzwyczaili, o tyle znacząco mocniej stała się popularna promocja, która w ogóle promocji nie przypomina. Na przykład PP jak google adsense. Za pewne zdarzają się jeszcze uciążliwe pop-up?y, które mocniej wnerwiają widzów i nastawiają negatywnie do przedsiębiorstwa niż nakłaniają do kupna ich towarów. A jak jeszcze dodamy głośny dźwięk to lipa zapewniona i widz zakłada, że od tej firmy to on na sto procent nic nie zakupi. Marketing internetowy to mocno złożony czynnik podobnie jak marketing tradycyjny. Kampania musi być dobrze zaplanowana. Tak więc trzeba mocno się zastanowić zanim rozpoczniemy jakiekolwiek procesy.

[Głosów:0    Średnia:0/5]